søndag 11. januar 2015

Snø, masse snø!


Sjekk her'a! Jeg har fått masse snø i helga. Den er ikke sånn kram og ekkel så jeg får masse snøballer i pelsen min, men sånn snø som er kjempegøy å løpe i.


I går startet mamsen på sånn husvask. Det var ganske skittent alle steder mente hun, så da var det fram med vaskebøtta og plukke ned alle bilder og hyller. Det gadd ikke jeg å hjelpe til med altså, så jeg fikk med meg Merethe ut med fotoapparatet for å at bilder av meg og bare meg!


Det snødde hele dagen i går og det var ikke fritt for at det hadde snødd like mye i natt, så i dag tidlig var det kjempe mye snø å leike i.


Merethe er flink til å ta bilder, så da er det gøy å posere...


Det var ikke mange minuttene jeg hadde vært ute før jeg ble helt snømann!


Jeg shower rundt så snøen fyker til alle kanter.


Så bråstopper jeg rett foran Merethe. Jeg kan jo ikke løpe på henne heller veit du. Da hadde hun sikkert ikke blitt med meg ut i snøen flere ganger.


Erta berta, kom å ta meg da vel...


Etter en stund fant vi ut at det var greit å komme oss inn igjen til mamsen og vedovnen!


2 kommentarer:

  1. Så mycket härlig snö du har att springa omkring i! Inte gör det nåt att pälsen blir full av snöbollar om man får värma sig vid ugnen efteråt... Kramis!

    SvarSlett
  2. Så väldigt fina bilder Merethe tog! Du är jättefin, och du har jätteskoj. Snö är toppen. Massor av snö!!
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...