onsdag 14. januar 2015

Skikkelig synd på meg


På fredag er mamsen ferdig med å jobbe masse, Da skal hun levere alt til Danmark, så da blir det fri på onsdagene igjen og lange skiturer. Ja for nå har det kommet masse snø hos oss! Nå er det blitt kaldt igjen også, 15 kalde grader...


I dag blir det ingen bilder av meg... mamsen har ikke hatt tid til å ta noen når hun har sånt åroppgjør på jobben og på kveldene har hun hatt husvask. Skjønner ikke hva hun tenker på jeg da! Hun synes det er godt at hun har noen av bildene som Merethe tok i helga før hun dro på hybelen igjen, men det er jo ingen bilder av meg jo??? 


Det var til pass til meg mente mamsen, når jeg ikke ville være med Merethe på skautur sammen med de andre pelsa. Ja tur er jo kjekt det, men da kan ikke mamsen være hjemme om jeg skal være med andre på tur uten bånd! Tenk om mamsen finner på noe spennende da når jeg er på tur med noen andre!


2 kommentarer:

  1. Besvärligt när inte matten har tid. Skönt att hon snart är klar med jobbet så ni kan gå ut i snön och ta bilder på dig... Kramis!

    SvarSlett
  2. Jobbigt när mamsen inte har tid och bara gör tråkiga saker. Det är synd om dig!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...