fredag 10. februar 2017

Bonus publisert


Se mamsen, det har snødd!


Endelig i kveld ble BONUS cachen til adventskalenderen publisert. Kan ikke skjønne at det skal være så mye å henge seg opp i jeg med en enkel liten sak. Men det er stor forskjell på hvem som godkjenner. Noen sier ok med en gang og andre skal ha de avhandlingene før de til nød kan si at noe er greit.


Siden Leif skal jobbe i helga så kunne jeg tenke meg en skikkelig runde med kamera. Lenge siden jeg har tatt bilder i solskinn nå. Det ble noen få på onsdag, men sola forsvant raskt når jeg kom hjem og kunne ta med hundene ned på jordet. 


Siden det har snødd endel de siste dagene, så kanskje jeg skulle ta fram skiskoene igjen for å prøve skiene på jordet. Jeg må bare holde meg på beina, for det kan være hardt å falle ennå. Det er jo ikke så mange centimeterne som har kommet.


Juhuuuuu det er helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...