søndag 15. april 2018

Søndagstanker


Nei en tankefri dag bør man ha i uka. En hel dag hvor man bare kunne gjort ingenting, ikke sagt noenting. Det finnes jo faktisk noen personer som er sånn hver eneste dag. Absolutt hver eneste time i døgnet. Ja jeg tipper de har dumme drømmer også når de er rimelig korttenkte når de er våkne.


Kose seg kan en gjøre, da trenger en ikke tenke mye, bare nyte. Men skal en virkelig kose seg så er det vel litt lite med bare en av hver? Sola nytes når en har fri en dag eller to. Det er jo så trøstesløst å sitte inne på et kontor og titte ut på knallblå himmel. Da må man nyte lunsjpausa i bakgården, bare så synd den er kun en halv time.


Som du ser så har jeg fått meg snapchat da jeg byttet fra windows telefon til android variant. Ikke veldig mange på lista mi ennå, men de som er der blir flittig brukt. Men det er vel som alt annet som er nytt, der er i starten det er gøy. Noen selfiqueen blir jeg vel aldri for å si det sånn.


Godt fornøyd med kamera på mobilen også, mangler kun zoomingen nå før mobilkamera er nesten like bra som speilrefleks. Mangler litt på reaksjonen også for å få bra bilder når motivet beveger seg.



Kan du glädjas åt lite
så har du mycket
att vara glad åt

Om du inte kan njuta av det du har
hur skall du då vara lyckligare med mera?


For et par vintre siden kjøpte jeg endel ullgarn, men det er begrenset hvor mange gensere Ronja trenger. Så nå har jeg mye garn som jeg har lurt litt på hva jeg skal bruke til. Merethe har fått litt strikkedilla, så når hun var her i påsken så var det litt fristende å strikke igjen. Litt blogglesing på strikkeblogger og jeg kom over dette mønsteret på instagram. Jeg har garn nok til genser, men strikke genser er mye jobb og det nærmer seg sommer... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...