onsdag 29. august 2012

Klippemaskinen...


Sjekk de flotte ørene mine da!

Sjefen fikk endelig lov til å klippe meg med maskinen, men klart jeg måtte jo protestere ganske kraftig. Men sjefen er ikke sånn dikke dakke person, så Merethe ble tilkalt så jeg ikke skulle få flere hakk i nakken. Etterhvert var det bare å kapitulere, og jeg må jo innrømme at jeg ble flott da med glatte fine ører isteden for de lurve ørene jeg har fått etterhvert. Når jeg hadde vært så flink så fikk jeg litt rester av en kotelett etter middagen. Den fettkanten var skikkelig god, så jeg kan godt klippe meg mer jeg! På søndag er det ett sånt valpeshow, så da må jeg være full shinet. Så nå blir det finpuss i et par dager før jeg er fullstendig klar. Stå pent på bord er ikke noe pes lenger. Så jeg tror dette blir reint bord jeg altså, ja for hvem synes ikke at jeg er verdens nydligste?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...