søndag 19. august 2012

Sjef for en dag


Så sliten ble jeg etter å ha vært sjef for en hel dag. Sjefen tok med resten av flokken på gåtur i dag tidlig. Jeg fikk beskjed om å være hjemme for å være sjef over Ada så hun ikke skulle finne på noe tull mens sjefen var borte. Selv om Ada er over 10 år og litt dårlig til beins på sånn klatretur som Sjefen skulle på i dag, så kan hun jo finne på mye rart da. Man vet aldri med sånne gamlinger! Jeg var visst for liten til å gå så langt, selv om Fredrik kunne bært meg i sekk sa han.... men jeg hadde vel bare blitt så fryktelig ivrig at jeg bare ville løpe selv. Hmmm tenk å si at jeg er for liten da, jeg er jo snart hele fire måneder jo! 


Men når jeg fikk se bilder av sjefen og resten av flokken når de kom hjem igjen, så var jeg glad for at jeg ikke hadde vært med denne gangen. 300 høydemeter hadde dem brukt en time på så sjefen var skikkelig stolt når hun kom hjem. Da ble det tur på alle sammen ned i elva for å avkjøle kroppene våre, for vi som hadde stått i hundegården i dag skulle få en liten tur og de som hadde kjørt bil hjem skulle få avkjøle seg. Jeg syntes absolutt sjefen trengte denne turen altså, for ferie med masse god mat i syden så har kiloene kommet snikende. Sjefen synes slanking og trening høres så kipt ut, så nå har hun startet opp "Prosjekt Smekker". Det høres mye stiligere ut da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...