fredag 3. august 2012

Prinsessa på erta


Til daglig bor jeg sammen med fem sånne saker. Det er egentlig ganske kult, for det er alltids noen som vil leike med meg.


Siden Happy skal hjem igjen på mandag så ble det mange bilder av henne i dag når vi var på skautur. Her poserer jeg sammen med Lady. Vi gnager på pinne begge to vi! Lillian skulle egentlig ta bilde av blåklokkene som du så vidt kan skimte mellom oss. Det var visst ikke meningen at jeg skulle legge meg oppå dem.


Etter en sånn tur er deg godt og sove ut, og som alle prinsesser så trenger jeg noen tepper å ligge på. Kan jo ikke ligge hardt veit du ...


Sov godt venner og ha en riktig trivelig helg...



2 kommentarer:

  1. E du kåkkar, så e du diva. Det e bare sånn det e me den saken der. Vi e så vakre at vi fortjener alt det beste i verden. Mamma hadde en kåkkar før meg og hon va visst endå mer diva enn eg e...mao så må eg step up my game ;)

    Ps; Eg ser at du har mye diva i deg. Bare vent!

    SvarSlett
    Svar
    1. Sukk, ja jeg må vel det. Kanskje jeg skal ta sats og sette poten skikkelig ned før dem drar til Kefalonia på mandag...

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...