søndag 5. august 2012

Ut på første oppdrag



Nå har jeg fått beskjed om at jeg skal ut på mitt første oppdrag som 1. inspektør. Jeg skal til og med utenbygds! Helt til byen!  Så derfor ligger jeg og lader opp til i morgen tidlig da jeg skal dra. Siden Sjefen og noen av familien skal til Kefalonia en uke, så skal jeg på oppdrag til Heidi for å sjekke forholdene der en hel uke. Det går nemlig rykter om at jeg skal få meg en sekretær, som skal bo der! Alle som jobber på kontor må jo ha sin egen sekretær. Sjefen jobber med fakturaer, bankbetalinger og fortollinger, så da må jo jeg ha sekretær også. Ja for jeg jobber jo veldig iherdig hele dagen jeg også! Når jeg skulle velge meg en sekretær, så valgte jeg en liten "Mini Me".


Sjefen driver og pakker kofferten så da må jeg jo følge med på at alt som skal være med en uke på tur, faktisk blir med. Men det er litt slitsomt da å løpe framm og tilbake flere ganger, så jeg dubbet visst litt av på arbeidsbuksa til Leif på badegolvet. Der var det godt å ligge der. Jeg må være med å kjøre Tessy i kveld til hennes opphold på Hole Hotell, der var det visst spennende å være fortalte hun etter sist opphold. Der hadde dem alle fasiliteter til og med en pus. Pus var litt skummel, men Pus i fart var kjempegøy! Spørs om jeg skal booke meg inn på et opphold der når vi er Skulle gjerne testet sånn pus i fart jeg også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...