lørdag 6. oktober 2012

Langtur til Vælsvannet


Det ble tur til Nedre Vælsvannet på meg og pelsdottene i dag, når rimet hadde smeltet og sola virkelig varmet.


Endelig var vi framme ved Nedre Vælsvannet, der var det kanllfint altså. Pelsdottene tok helt av da, stupte ut i vannet som om det var midt på sommeren. DET holdt jeg meg for god til altså!


Ada, som er en pelsdott på over ti år syntes heller ikke noe særlig om å bade på denne tiden av året, så vi slarvet litt på land mens de andre svømte rundt.


Sjekk her, her går det ann å drikke litt...


Jeg skjønner godt at mamsen gjerne vil på turer, og det er mange flere bilder fra turen og de andre pelsdottene ser du på siden til pelsdottene. Ja for jeg kan jo ikke fylle opp siden min med pelsdottbilder!


Når en er med pelsdotter på tur så blir en bitte litt våt, men sola varmet så godt så det var helt greit i dag.


Når vi kom fram til vannet så var det en lang sandstrand som vi løp alt vi orket på, fram og tilbake og noen ganger litt ut i vannet også. Kjempegøy når pelsdottene vil leike med meg og ikke bare løper alt dem orker.


Jeg vant, jeg vant, jeg vant!!!


Jeg må jo innrømme at vann er kjempegøy, siden pelsdottene hadde laget meg våt allerede så var det bare å være med ut i vannet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...