onsdag 10. oktober 2012

Fri dag, nå ja ikke betalt i alle fall...


Tegner til å bli en flott dag, men jeg hadde endel gjøremål inne i dag. Fri fra jobben, men huset trengtes en vask og hønene måtte få ny flis også.


Etter at jeg hadde klippet Ronja litt så tok jeg med hundene ned på jordet så de skulle få løpt fra seg. Da er dem litt roligere når jeg vasker, ellers maser dem bare om tur til jeg er ferdig.


Jeg lurer litt på hvor mye oppspart energi byflater har? Her løper dem som dem vil hele dagen når jeg er hjemme, samt at de får langtur på ettermiddagen. Så er dem helt i hundre. 


Fine pelsdottene det!


Ikke alltid alle klarer å sitte stille så lenge. Det er jo så mange gode lukter på jordet.


Tessy venter på oss andre og synes vi er fryktelig trege!


1 kommentar:

  1. Det ser herlig ut å få løpe løs, sier Santo;)
    Vi vet litt om hvordan det er å ha oppspart energi kan man si..
    Det ser heldigvis ut til å ikke være så alt for lenge til vi kan leve som normalt igjen :)
    Høst klems fra Santo :)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...