lørdag 6. oktober 2012

Iskaldt!


Nå har jeg maset veldig på mamsen altså, men hun ville ikke hjelpe meg med oppdateringer før hun hadde koset seg i badekaret i kveld. Mamsen liker det etter en lang dag ute i sola. I dag tidlig var det hvitt på bakken, jeg ropte snø snø, men det var bare rim sa mamsen. Nåja så lite jeg vet, jeg har jo gledet meg til snø som de har snakket om at sikkert kommer snart.


Det var litt gøy med sånt rim da, for da ryker det ut av munnen og snuta som på dragene som Patran ser på barnetv om kvelden. Her er jeg og Mounty'n min store farlige drager som sluker hele trær!


Når sola fikk tak så ble rimet fort borte, og da var det full fart med de andre mens mamsen lukket opp for hønene. De må jo få komme ut så lenge det er forholdsvis mildt mener mamsen.


Jeg har blitt så flink til å holde følge med de store pelsdottene, jeg løper alt jeg orker så jeg skal ikke ha på meg at jeg er noen sinke altså! 


La meg få presentere min aller beste venn og livvakt, Mounty'n min! Kjempe glad i han altså!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...