fredag 12. oktober 2012

Iskaldt!!!


Nå er det sånt kaldt hvitt på bakken igjen, det er så kaldt på potene så da må man løpe fort igjen.


Det hender det blir en tur på jordet når mamsen kommer hjem fra jobb om dagen. Kjekt å få løpe fra seg litt før en får mat og mamsen begynner med middagen. Når middagen er spist så blir det langtur på oss. Men vi må hvile litt altså, for mamsen orker ikke gå med en gang hun har spist middag. God å sitte i sofaen og kose vofser først, for når vi kommer hjem fra tur så er vi ikke noe særlig å kose på mener hun. Kan ikke skjønne det, vi er bare bitte litt våte og kanskje bitte litt skitne...


Mamsen kan ikke sette seg på huk for å ta bilder altså, da kaster jeg meg rundt og løper rett til henne. Da blir det masse ros og kos. Trenger ikke å si at jeg skal komme engang, jeg kommer bare hun setter seg jeg. Mamsen er ikke særlig glad for det innimellom, for hun har tenkt å ta bilder av meg når jeg står og kikker på de andre. Men når jeg kommer løpende så går jo ikke det.


Jeg har blitt ganske flink til å posere med pelsdottene nå. Men det er ikke så lenge jeg har tid da.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...