lørdag 22. desember 2012

Skitur og sønvær


Jeg har blitt mer og mer fortrolig med vinteren, nå er det egentlig ganske morsom. Jeg og Patran koser oss ute i snøen når hun kommer hjem fra skolen. Da er det ennå lyst, men når mamsen er hjemme så er det blitt mørkt. Godt denne sola har snudd så det kan bli sommer og varmt igjen hos oss.


Det har blitt skikkelig mye snø hos meg nå, så når det er løssnø så sliter jeg bitte litt. Da er det godt at pappa'n til mamsen har laget skiløype på jordet som jeg kan løpe i sammen med pelsdottene.


Vi gjorde to runder på jordet før vi gikk tømmerveien oppover i skauen.


Mens mamsen bar inn ved til kvelds, så leika vi i snøhula vår.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...