onsdag 19. desember 2012

Snart senker julefreden seg...


Nok en aktiv fridag er avsluttet. Startet tidlig med å hente flis til hønene, da var Ronja med og baset skikkelig i all flisa. Angret bitte litt på at jeg hadde henne med, men det viste seg at mesteparten av flisa satte seg fast på genseren isteden for i pelsen. 


Da vi kom hjem var det klart for vinterens første skitur. Det var slit både for meg og hundene, for snøen var det ikke så mye hold i. Ronja holdt Mounty med selskap i hundegården så hun ikke skulle slite seg helt ut. Etterhvert så kjørte pappa et par runder på jordet så det skulle bli løype. Da havnet Ada og Malin inn mens Mounty og Ronja fikk bli med på et par runder også. Det ble med fire korte runder i dag så jeg ikke skulle bli støl i både armer og bein. Bruker litt andre muskler når en går på ski enn ellers.


Om kvelden hjalp Merethe meg med å ta noen julebilder av hundene, så nå er det litt julestemning i heimen. Særlig etter at det ble risengrynsgrøt til middag i tillegg. To dager til på jobb nå så er det juleferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...