onsdag 26. desember 2012

Med pelsdottene på skitur

* *

Mounty er på opplæring for å få til snørekjøringen, siden dette er første vinteren etter han er to år, så er det først nå han har fått lov å dra noe nevneverdig.


Jeg er flink til å holde følge med dem.


Klart jeg må jo passe på at mamsen kommer etter fort nok.


Kom da mamsen!


Jeg og Lady leiker kongen på haugen, da har ingen av de andre pelsdottene lov å nærme seg engang!


Fult vakthold og alle mistenkelige spor sjekkes.


I morgen skal mamsen bort så da skal jeg være med Merethe og Fredrik, og fredag skal mamsen jobbe, så da skal jeg være med dem da også. Så kommer mamsen hjem igjen og da skal vi bare kose oss igjen. Og om ikke så lenge så kommer det noe dem kalle et nytt år, det betyr at jeg har bursdag snart... men da må det visst bli vår først også.


Siden det er jul og mye dreier seg om mat, så må jeg og Malin sjekke snøkvaliteten. Jo det smakte slett ikke så aller verst...


Jeg og Malin er også snøsnutevenner!


Da er det kjempe godt og komme inn igjen så mamsen fyrer i vedovnen før hun begynner med middagen. Da  lager jeg filleryene i en haug før jeg legger meg på den. Mamsen har gitt opp å klage på meg, for dette har jeg gjort siden jeg kom fra Sverige. Jeg må jo få kose meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...