torsdag 13. desember 2012

Snart ferdig


Når jeg og mamsen var i Mjøndalen for å kjøpe julegaver i går så kjøpte mamsen mer garn. Så nå blir det flere gensere på meg altså. For øyeblikket holder mamsen på med en julevariant. Mamsen tenkte hun skulle ta noen bilder av meg så du får se hele garderoben min, men da må vi ha hjelp av Merethe. Siden det er holdt seg på 17-23 kuldegrader i lang tid nå så frister det ikke med poseringer ute i kulda. Men i dag har det begynt å snø, så da blir det mildere. Vi skal visst til skogs for å ta julebilder med nisseluer, men Malin har fått løpetid så da er det litt problemer med ett fulltallig gruppebilde før jul.


Mamsen fikk ikke tak i sånn lurvete hvitt garn som hun hadde tenkt, så da blir det en litt annen variant enn tidligere antatt. Tror den blir ganske bra avlikevel jeg...

For stæsj til jul, klikk her...

2 kommentarer:

  1. Asså hon der moren din e en racer på å strikke ser eg. Hellane! Eg hadde bestilt i alle farger hvis eg var deg. No har eg sendt inn mål til dokkar, så då kan jo du vurdere kordan ting blir siden du e så god modell.

    Go helg Ronja! Sleik fra Maya

    SvarSlett
  2. Blir det sånn nogenlunde vær i morgen så skal jeg posere med alle genserne mine så får dere se hele garderoben min!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...