fredag 28. desember 2012

Med Merethe og Fredrik ute i snøen


Neida jeg er ikke bortskjemt, men mamsen har laget en snuppegenser til meg. Skikkelig søtsak nå altså.


Siden mamsen måtte jobbe i dag så engasjerte Merethe og Fredrik seg i oss pelsdotter. 


Det er gøy når Fredrik tuller med meg i snøen.


Jeg må hele tiden holde ett øye nedover veien, for det kan jo hende at mamsen kommer fra jobb...


Kosejenta til Fredrik jeg altså!


Merethe trener på at jeg skal stå pent for da kan hun være sånn backup når jeg og mamsen er på utstilling. 


Jeg tar nesten igjen Tessy opp bakken.


Jeg gleder meg til i morgen, for da har mamsen lovet oss lang skitur. Så i dag trenet vi med Merethe og Fredrik, de hadde ikke ski da... men bare vent til i morgen når mamsen er med!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...