lørdag 9. februar 2013

SOOOOOOOOOOOOL!


Så skinner sola på taket igjen...


Endelig har vi sol på gårdslplassen!!!


Da blir de 20 kalde gradene på gradestokken fort litt varmere.


I går fant Mounty ut at Ronja har løpetid, så i dag ble det to turer ut. Ronja og Ada fikk en tur til slutt. 


Snø smaker godt!


Hundene koset seg i solskinnet de også, etterpå var vi en runde oppe i skauen. 


Der var det mer snø og hundene var ikke særlig interesserte i å brøyte vei opp til bålplassen.


Da stoppet dem og begynte å spise snø isteden.


Ingen tvil om at hundene syntes det var min jobb å gå forran som leder av flokken. Ble ganske svett på ryggen av å trokke opp sti med snø til midt på lårene.


Jo da jeg skjønner at det er tungt for dem å gå først, men det går ann å dele på jobben...


Basing i snøen er herlig!


Mountyen min!


Snø smaker kjempegodt!


Malin snart 8 år. Lurer på hvor alle de årene har blitt av jeg...


Nydelig i skauen i dag...


Kommer vi til Kina nå?


Hæææ? Gjør vi ikke? Ikke i løpet av dagen?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...