søndag 10. februar 2013

Høyløpsk


Jeg er høyløpsk sier mamsen, men det tror jeg ikke noe på! Jeg føler meg ikke noe høyere i dag enn i går i allefall! Men å ha sånn løpetid er fantastisk gøy da! Alle vil kose med meg da!!!!


Alle vasker meg og følger etter meg, så jeg blir litt sliten utover kvelden.


Når ene siden er ferdig vasket så er det bare å snu seg, så blir andre siden vasket.


Når jeg begynner å bli lei så hopper jeg opp i kosestolen til mamsen.


Men det gjør Lady også!


Da må jeg si ifra altså!


Jeg kan være ganske sint altså, selv om jeg egentlig ikke er det...


Men det er ikke alltid det hjelper, så da er det godt at mamsen er i nærheten og redder meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...