fredag 15. februar 2013

Mina på besøk


I helga skal Frank og Heidi nyte helga så jeg plukket opp Mina etter jobben i dag. Skal si det var ei som var overlykkelig for å seg meg igjen. Siden hun er så stor så er hun ikke med på jobben lenger, så da er det ikke så ofte mamsen får sett henne som tidligere heller. Men like kos er det hver gang...


Hun hadde litt lurvete poter til å løpe i snøen, da blir det så fort isklumper som kan lage såre bein og det vil vi ikke ha. Så etter middag ble det klipping av poter og i samme slengen tok mamsen en stuss på klørne også. 


Mina synes det er litt slitsomt å være på besøk hos meg da, for her skjer det noe hele tiden og det er så mange å leike med. Men det er jeg som er grommest da! Etter skituren i kveld la vi oss begge to til å sove i kosestolen til meg og mamsen, men da fikk ikke mamsen plass!


Lady kommer for å sjekke hva vi driver med, men da får jo ikke vi sove i fred...


Ronja og Mina


Du må innrømme at jeg har en rimelig sjarmerende sekretær?


Det dumme med snø er at den smelter når den kommer inn og da blir vi så våte!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...