lørdag 2. februar 2013

Tur med Dachs


Mamsen er litt frøsen så i dag ble det tur over i sola igjen. 


Der møtte vi ei som mamsen kjente og hun hadde med to hunder som var like store som meg! Det var litt knall å få noen å leike med da! Det var ikke planlagt, men stilig at vi skulle ut på tur samtidig da!


Vi løp både etterhverandre og ved siden av hverandre.


Vi samarbeidet om å finne ut hvilken vei rådyret hadde gått...


Jeg var overbevist om at det hadde gått denne veien, så da måtte hun bare følge etter meg for å sjekke om jeg hadde rett!


Men vi fant ikke noe rådyr da.


Det ble liksom bare borte!


Hey vent på meg da...


Så bar det hjemmover igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...