fredag 22. februar 2013

Neimen ikke bare bare...


I morgen skal vi tidlig opp sa mamsen, vi skal på utstilling igjen og kjøre langt. Jeg kan jo sove i bilen, men før en skal på sånn utstilling så må man vaske seg skikkelig. 


Mamsen passer på at ikke vannet er for varmt for meg slik at jeg brenner meg.


Så må jeg ha såpe i pelsen min.


Det er så godt når mamsen maserer inn shampooen.


Etterpå er det kjempe viktig å skylle grundig så det ikke ligger igjen sjampoo rester å irriterer huden.


Bare å nyte altså!


På ørene samler det seg masse vann, så jeg blir "vriddopp" før mamsen finner håndkle.


Så ble jeg pakket inn for å tørke meg bitte litt til...


Når jeg er blitt tørr så er det siste finstuss av pelsen før morgendagen.


Jeg er veldig flink til å sitte rolig så mamsen får gjort en god jobb.


Så må siste rest av pelsen på ryggen fjernes.


Som alle store idrettsstjerner så blir det masasje som oppvarming, så musklene får myket seg opp. 

Ønsk meg lykke til i morgen da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...