onsdag 13. februar 2013

Akkurat i dag da ...

Så typisk altså når jeg virkelig skal bli fin så er det ikke mer batteri på kamera til mamsen. Jeg hadde visst blitt nokså lurvete i vinter og nå er det ikke så fryktelig lenge til jeg og mamsen skal på utstilling og vise oss fram. Så da måtte jeg miste noe pels mente mamsen. Og etterhvert som hun klippet og styra så fant hun ut at jeg var blitt skikkelig, skikkelig langhåret alle steder. Jeg ble litt lei, men mamsen var visst ikke ferdig i kveld. Ferdig med det grøvste. I morgen skulle jeg bade for nå er jeg så si ferdig med løpetiden, og da kan mamsen få sett hvor mye av pelsen som må justeres bitte litt til. Kjenner jeg mamsen rett, så setter hun seg ned og tråler internett for å finne et flott bilde jeg skal klippes etter... for jeg må jo være ferdig før helga. Ja for i helga skal vi passe sekretæren! Det blir gøy det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...