tirsdag 8. april 2014

Endelig!


Mamsen har bare styret med småpelsa og besøket som har kommet til dem. Jeg skjønner godt at de vil komme for å hilse på småpelsa, men mamsen kan jo ha litt tid til meg også da! Jo da vi har fått kos og vi har fått turer. Men Bilder da mamsen, BILDER! For ikke å snakke om at jeg må holde dere oppdatert om hva som skjer i livet mitt!


Så til tross for regnvær i dag så tok mamsen med seg fotoapparatet på skauturen. Hun fikk streng beskjed om å kun ta bilder av meg, men det ble noen bilder av de andre pelsdottene også. Greit nok da, bare jeg er med på bildet også!


Fokus mamsen! Fokus på meg...


Jeg går ikke etter alle steder som pelsdottene løper, setter de av gårde innover i kvisthaugen da venter jeg sammen med mamsen.


Vi kan jo gå forran så kommer de sikkert etter vel...?


Eh... hvor skal vi gå nå da mamsen?


Under slike forhold er det greit å kunne endre opprinnelig plan, mamsen bare lo av meg.


Tipper mamsen må plukke kvister ut av pelsen min før jeg får komme inn når vi er hjemme igjen i dag.


1 kommentar:

  1. Klart att matten måste se till att du är i fokus! Det blev nog en hel del pinnar i pälsen idag också... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...