onsdag 16. april 2014

Jakten på påskeharen (del4)


Etter å ha fundert litt på hvordan jeg skulle komme meg ut av denne smørja jeg hadde havnet i så fant jeg ut at jeg måtte ta med meg et par småpelser ut. Ja for da kunne jeg bare si at det sikkert var spennende for dem å leite etter sine egne påskeegg som påskeharen hadde lagt igjen... 


Så var det jo bare å krysse poter og ører og det som er for at påskeharen har tenkt på småpelsa også! Ja for så mye godterier var det ikke i egget jeg fant at det skulle være nok til småpelsa også altså! Nei det var bare å henge i for å se om vi kunne få snusen i ett egg eller to til...


Så kjente jeg lukta av påskeharen, det gjorde småpelsa også! Gjett om jeg ble letta da altså???


Småpelsen gikk helt amokk i godterier! Småpelsen lempet ut alt fra egget og krabbet oppi for å sjekke om det var enda mer der. Småpelsen var mye mer grådig enn det jeg hadde vært på det andre egget!


Påskeharen fant vi også, denne gangen hadde han ikke gjemt seg. 


Småpelsa var ikke redde i det heletatt! De spiste godter og beit påskeharen i ørene!


Ha en riktig god påske alle sammen!


3 kommentarer:

  1. Åh! Så duktig du var som kunde leda valparna på rätt spår! Tänk att ni hittade påskharen också. Det var väl kul för dom att få träffa en sån för första gången. Du får räkna in dom noga sen så det inte ligger kvar någon valp i något ägg... Glad påsk på er allihop! Kramis!

    SvarSlett
  2. Måste vara världens snällaste påskhare!! SÅ många ägg!!!
    Gott att småvalpisarna också fick ägg, och så fiffigt att helt enkelt kliva upp i ett för att verkligen försäkra sig om att inget gottigt var kvarglömt
    Med en sån hare är jag säker på att ni allihop får en jättefin påsk!!
    Kasper!

    SvarSlett
  3. Men...vi hade ju missat att det var påskekrim hos dig!! Men nu har vi läst ifatt och det var ju andlöst spännande....och gott! Glad Påsk på dig och alla andra hemma hos dig!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...