fredag 18. april 2014

Langfredag eller lang fredag?



I dag har det vært begge deler, utrolig hva man rekker når man er tidlig oppe. Jeg må si jeg er bitte litt misunnelig på Mounty som fikk være med Simen på Påsketur i dag. Når det er sånne forhold på Hardangervidda så kunne jeg tenke meg en påsketur med Simen jeg også! Det er noe eget med fjellet uansett årstid. Oppdateringer på telefonen viser at Mounty storkoser seg som hyttehund og gjør ingen skam på å være utlånt. Fine Mountyen min det!


Herlig ved elva i dag


Med Mounty på påsketur så ble det langtur på jentene også. Helt rundt kirka og ned til elva, før vi satte snuta hjemmover igjen. Godt å avkjøle seg litt når det er så varmt som det var i dag. 


Både Malin og Lady vasset langt ut i vannet.


Hilde og Mai Britt var her og så på valper i dag, så nå har vi trolig plukket ut Harley. Valpene er veldig like med bra beinstamme og fine vinkler alle sammen. Fine fyldige snuter og like aktive med stort pågangsmot alle sammen. Vi får vente til nærmere levering, men det tyder nå på at det blir en brun en...


Mai Britt var i allefall veldig sikker på at det skal bli en brun.


Ronja fulgte med fra andre siden av gjerdet hele tiden de var i hundegården. En liten kontrollfreak.


Det var aktive valper som fikk besøk i dag, det er sånn kos når de setter seg ned og valpene kravler og biter i det de får tak i.


Valpene trenger litt av hvert å snuble i for å bli vant til mye forskjellig. Verden er ikke flat og enkel, verken for folk eller dyr.


Spørs om det blir en liten biltur på dem i morgen ettermiddag.


Ingen slipper unna skarpe valpetenner.


Litt småsliten etter all kosen i dag.


Nydelige mørke brune øyne har alle de svarte fått.


Svær i kjeften?? Jeg?? Skjønner ikke hva du mener jeg...


Jeg biter ikke i noen ting jeg... helt uskyldig!


Alt som er løse ting i hundegården bytter plass mange ganger daglig.


Ha en god påske videre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...