tirsdag 15. april 2014

Jakten på påskeharen (del3)


Jeg fikk opp egget og gjett'a, der var det masse godsaker!


Der var det både tyggebein, dentastix og sjokoladebein. Jeg reiv opp papiret og gaflet i meg så jeg ble stapp mett. 


Etterpå fikk jeg litt dårlig samvittighet da... her har jeg stått og mumset i meg alt sammen alene også er vi 4 pelsdotter til her i huset! Ja for tenk om påskeharen hadde beregnet dette egget til oss alle sammen? Når jeg kommer inn igjen så kjenner jo de andre pelsdotta at jeg har spist godteri på lang avstand! Hva gjør jeg nå???

2 kommentarer:

  1. Oh Ronja, vad gör du nu? Det undrar jag också! Hoppas hoppas hoppas att påskharen lägger fler ägg, kanske han hinner än är det ju några dagar kvar till påsk.

    (Jag hade gjort precis som du, glufsat i mig alltihop, ruelsen fick vänta tills efteråt, hihihi...)
    Kasper

    SvarSlett
  2. Ojoj! Nu blev det knepigt. Bäst att du letar och ser om påskharen har lämnat några ägg till de andra... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...