tirsdag 1. april 2014

Årets første bad


Når mamsen hadde spist middag i dag så gikk vi ned til elva. Det var blitt ganske mye vann der nå som snøen smelter alle steder.


Jeg og mamsen koser oss på tur. Gulljenta til mamsen jeg altså!


Mamsen hadde med fjernkontrollen på tur, men det ble ikke så mange bildene for sola var på vei ned bak skauen når vi kom oss på tur. Men i morgen har mamsen fri, så da skal vi prøve igjen.


Jeg vet ikke helt hvordan jeg fikk det til, men plutselig så var jeg på andre siden av bekken enn det mamsen var. Og jeg kom meg ikke over til mamsen igjen...


Jeg prøvde å finne veien tilbake, men mamsen gikk jo andre veien så da måtte jeg være kreativ...


Jeg kan jo prøve å vasse over til mamsen, men det viste seg å bli ganske så dypt etterhvert.


Så nå har jeg tatt årets aller første bad, MED svømmetak! Bitte litt kaldt, definitivt!




3 kommentarer:

  1. Klart du är mattens gulljenta! :)
    Men hu, att hamna på fel sida av en bäck! Ser nästan farligt ut!!
    Och hur hamnade du där? Hade matten först simmat över????
    Ser i alla fall kallt ut.
    Kasper

    SvarSlett
  2. Det såg ut som årets kallaste bad det där. Skönt att du kom tillbaks till matten igen för hon vill nog ha sin Ronja på samma sida. Ni blev ju fina tillsammans tack vare fjärrutlösaren även om solen gömde sig... Kramis!

    SvarSlett
  3. Vilken tur att du tog dig tillbaka.Kan va väldigt strömt så här års, men du är ju stor och stark.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...