onsdag 14. juni 2017

Ny bil ble det


Jeg kan leve med parkeringsassistent og massasje i setet jeg altså. Det ble en Opel Astra 2016 modell i dag. Hittil så virker den helt grei, kan fort bli vant til litt luksus. Merethe hadde sin første nattevakt i natt, så da passet det bra med ny bil når hun skulle hjem til Gjelleråsen en snau uke. Da fikk jeg testet bilen på litt lengre strekke enn bare hjem fra Hønefoss.



På veien hjem plukket jeg noen cacher,så jeg fikk fylt et kalenderhull denne måneden også. Deriblant Glittreklinikken som i dag er et lands-dekkende spesialsykehus og kompetansesenter for lungemedisinsk behandling og rehabilitering. Klinikken tar hovedsakelig imot pasienter med astma, kronisk bronkitt og emfysem.




* *

Blåmeisparet har sin fulle hyre med å mate de sultne små. De har blitt riktig så store og når de gaper nå så er det små ivrige tunger som vibrerer i de små nebbene,

2 kommentarer:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...