lørdag 17. mai 2014

Bare tre igjen


I dag hadde jeg med meg en og en pelsdott på ettermiddagen. De må jo trene på å møte verden på egenhånd, så da kan jo jeg hjelpe dem bitte litt...


Men jeg må jo ta en liten runde helt på egenhånd også... har et halvt øye med småpelsa...


Berre lekker!


Sjekk'a! Småpelsen er snart like stor som meg!


Viktig å opprettholde autoriteten, så hun ender i bakken noen ganger. Mamsen er ikke så blid på det da, men hun trenger å herdes litt da mente jeg.


Så var det full fart igjen da...


Det er gøy å leike med Harley, nesten synd hun ikke skal bo her hos oss.


3 kommentarer:

  1. Otroligt att valparna nästan är lika stora som du! Dom behöver nog tränas i att fara i backen lite så dom vet hur det kan gå till i stora världen. Skönt att du hinner med att gå lite på egen tass också... Kramis!

    SvarSlett
  2. Kom just ihåg att jag skulle önska dig och hela flocken en trevlig 17:e maj! Kramis!

    SvarSlett
  3. Jag tror att du kommer att sakna dina småpelser jättemycket! Även om dom ju kanske inte direkt är dina. Egentligen...
    Ser ju lite vådligt ut med den där leken, men jag tror att du i själva verket är väldigt försiktig, och bara vill lära dem en del knep så att de är förberedda för sitt fortsatta liv utan dej!
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...