søndag 18. mai 2014

Gøy med småpelser


Hver eneste ettermiddag får jeg leike med småpelsa. Enten vi er hjemme eller om vi drar et sted med bil.


Tror du jeg får plass til hele hodet ditt i munnen min?


Kjekt når de tror jeg er et klatrestativ.


Litt kult at en av valpene skal hete Ronja, akkurat som meg. Ronja & Ronja!


Men så endelig ville mamsen kaste ball med meg!


Da går det så støvføyka står rundt meg. 


Så er det bare å levere ballen til mamsen, så kaster hun den en gang til.


Fine avleveringer, kan jo ikke miste ballen for da tar det jo så lang tid før mamsen får kastet igjen.


Men innimellom så klarer Mounty å få tak i ballen min. Det er litt kipt da.


Neste gang mamsen kastet så var det bare å løpe alt jeg orket, så jeg rakk fram til ballen før Mounty.


Isj...


Så var det min tur til å få tak i den igjen!


Endelig!


Jippiiiiiiiiiiiiii


3 kommentarer:

  1. Duktig du är att leverera bollen till matten! Det vill inte jag göra, antingen knycker jag den och springer eller så spottar jag ut den två meter framför matten :-)

    SvarSlett
  2. Det verkade svårt att hinna före Mounty till bollen men du var ju jättesnabb! Det var väl kul med en Ronja till! Kramis!

    SvarSlett
  3. Matte har försökt tala om för mig att bollar är skojiga att leka med, men jag tycker att i så fall kan hon ju leka med dom själv! För jag vill inte.
    Fast när du leker så ser det ju skojigt ut förstås... ;)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...