fredag 30. mai 2014

Testing av hummør


Prosjekt tvungen sosialisering. Kamphanene plasseres bak i bilen for å tilbringe tid med hverandre i trygge omgivelser. Ingen knurring denne gangen når Lady hoppet inn bak i bilen.


Perle venner hele tiden, både inn og ut av bilen flere ganger. Når vi gikk tur for å finne postkasser, så var det bare logrende haler hele tiden. Det gikk over all forventning dette her!


Kjekt med de turene som går der det er vann i nærheten så varm som det er nå om dagene. 


Må være mye ekorn i år, for vi så ett i dag også.


Jeg har nå unnagjort 9 av 19 turer, så jeg ligger godt ann før konkurransen er over. I dag ligger jeg på 6. plass av 101 registrerte deltakere. Det er litt gøy da. Jeg har ikke annet mål enn at jeg skal gå alle 19 turene før oktober.

1 kommentar:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...