onsdag 15. april 2015

Bygdetur


I dag hadde jeg lyst til å gå for å hilse på hesten, så jeg tok med meg mamsen og Mounty på tur rundt bygda. Det er litt dumt da, for vi må ha bånd på oss, men vil man se hest så må man se hest.


Her har vi ikke gått siden det var snø, så det var kjempe mye å lukte på hele tiden. Mamsen ble litt utålmodig, for hun vil gjerne ha litt fart når vi er på tur, ikke sånn tusling.


Så vi satte opp farten bitte litt da, ellers hadde vi brukt evigheter på runden.


Du blir med på resten av runden også, jeg har så mye å vise deg...


Godt det hadde tørket opp over jordene, for jeg hadde ikke så veldig lyst på søle bad i dag. Da måtte jeg nemlig bade når jeg kom hjem igjen, før jeg fikk komme inn i stua. Men nå slapp jeg det.


Vi fikk til og med testegå den nye veien som dem lager. De skal lage den gamle veien breiere så det blir bedre plass for bilene. Det var godt det ikke var så lange biten, for det var ikke så godt å gå på.


Endelig var vi kommet til hengebrua, da er hesten rett på toppen av bakken.


Se! Han står og venter på oss!


2 kommentarer:

  1. Att du frivilligt vill gå till såna monster. Du är modig du.

    SvarSlett
  2. Vilken lång tur för att få se en häst. Han ser snäll ut och blev säkert glad över att få besök av dig och Mounty... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...