onsdag 1. april 2015

Påsketur... eller hjemme?


Jeg og Merethe har hjemme påske, mens Leif og Patran har dratt til New York. Dem om det. Jeg er ikke noe bymenneske og trives best der hundene kan være med. Sitte på en fortauskant å titte på livet, eller shoppe... nei det er ikke noe jeg liker noe særlig. 


Skal se om jeg får til en skitur på fjellet i påsken med Mounty, eller om det bare blir turer på beina.


Når våren kommer så kommer også endene svømmende i elva


Nå er det gåsunger alle steder, så da er det stilig å kunne ta bilder av noen ekte fugler også.


Mange ganger daglig så hører en helikopter som har retning påskefjellet, sykehuset i Hønefoss.


Stokkanda likte ikke særlig at jeg kom for nærme.


Plutselig lettet madammen også, hun hadde ikke jeg lagt merke til når jeg så han svømte rundt.


1 kommentar:

  1. Nej det kan jag hålla med om, är ingen stadsmänniska utan håller mig gärna hemomkring. Låter skönt med fjälltur men utan skidor ;)
    Önskar dig en fin Påsk, Helena.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...