lørdag 11. april 2015

Skautur med Patran


Malin i solnedgang


Når jeg hadde vasket hus i dag så satte jeg Lady ned, men ennå var det litt blod på golvet. Så da havnet Tessy ned også etter at vi hadde vært på langtur helt ut til Veme. 


Malin gnager på det meste, her har hun nok jobb en god stund før hun blir ferdig.


Etter at de gravde opp veien oppe i skauen i fjor høst så la de aldri ned rørene igjen.


Spørs om disse flatene begynner å bli gamle, de var slett ikke overivrige med å bade i bekken.


Men til slutt så vasset Malin over for å følge etter meg og Patran.


Mounty derimot er ikke fult så badevillig. Han vil ha samme badetemperaturen som meg før han legger på svøm.


Ikke var han særlig hippen på å gå oppå rørene som vi gjorde heller.


Da er det bare et eneste alternativ igjen, hoppe over bekken.


Når vi kom bort til grustaket var det så mye snø, at det ikke var så enkelt å komme lenger uten annet skotøy.


Malin fant mye grus hun kunne tenkt seg å flytte på.


Noen kommer gjennom grinda ennå...


Mammas eneste krokus som har overlevd så langt i vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...