torsdag 2. april 2015

Fredelig skautur


I dag foreslo mamsen en fredelig skautur... nja tenkte jeg. Du kan da gå bak å tusle du, så kan jeg ha litt action om jeg føler for det.


Tidlig på morgenen så kan mamsen gå oppå snøen også, så da får jeg lurt henne med både her og der. Hun er jo lykkelig bare hun får lov å ta bilder av meg hun så!


Jeg er rimelig flink til å balansere på både stokker og stubber i skauen.


Jeg kunne tenke meg en sånn dronningstol hjemme, men mamsen sa den kom til å bli alt for tung å få med oss ned igjen.


Men det kan jo ikke skade å prøvesitte den da... Du ser det at den kler meg?


Jeg fikk ikke sitte å hovere for lenge, så jeg måtte lange ut for å ta igjen mamsen.


Kanskje vi ser ekorn i dag?


Det stikker litt med kvister i pelsen, så innimellom så må jeg bite vekk noen.


Men om jeg sitter for lenge, så spør bare mamsen om det er på tide å finne fram saksa? Er det det da? Nei ikke ennå...


Kanskje bare stusse litt i kantene? 


I dag fant vi harespor når vi var på tur, klart jeg måtte sjekke hvor den hadde hoppet.


Den hadde hoppet så langt og inni alle busker som var, så jeg løp etter mamsen isteden jeg.


Så må man finne vann.


Blir skikkelig tørst av å sjekke så mye altså.


Følg med på neste ferie dag, da skjer det sikkert mer...


1 kommentar:

  1. Det var ju en mycket passande drottningstol du hittade i skogen... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...