søndag 12. april 2015

Masse besøk


I dag hadde mamsen valpetreffet sitt. Da kom det masse store flater hit. Jeg hadde mitt svare strev med å holde styr på alle sammen, for de andre pelsdottene hadde mamsen stengt inne i dag. De kunne ikke sprade rundt med løpetid og sånt mente mamsen, så da måtte jeg ta oppgaven seriøst som vertskapshund.


Jeg ble kjempekompis med Grete og Ulf. Fikk både kos og pølse der,men det må du ikke si til mamsen altså!


Når man er sånn vertskapshund så må man ha full oversikt til enhver tid, så når alle løper for å sjekke da må jeg løpe jeg også.


Vups så ble jeg plutselig veldig attraktiv. Litt dumt med så mange ukjente pelsdotter som vil prøve å ta meg igjen.


Men barske jenter som meg er da ikke redd for sånne pelser. Det er da tross alt jeg som er kjent i skauen her!


Eh du Grete, var det sånn at du hadde en pølsebit?


Det var det jeg visste jeg!

2 kommentarer:

  1. Men oj, vad du fick jobba! Hålla reda på så många stoooora valpar och så kov dessutom! Nu är du väl trött i huvudet!

    SvarSlett
  2. Ser att du verkligen var den perfekta värdinnan. :) Så många besök att hålla reda på - suveränt skickligt att klara en sån sak!
    Riktigt tuff är du minsann också!
    Kasper med matte

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...