onsdag 8. april 2015

Påsken er over!


Det er helt sant! Tenk nå koser jeg meg med siste påskegodtet jeg fikk i påskeegget. Mamsen synes det er litt greit da, for nå har visst vi pelsdotter fått en sånn ting som mamsen kaller vane. Sånn vane betyr at vi forventer at mamsen finner noe i påskeegget hver kveld så vi kan kose oss litt ekstra.


Men på en annen side så kan mamsen grave det hun vil i sitt påskeegg også når vi får av vårt. Vi kan jo ikke spise alene veit du!


Jeg har blitt knall flink til å holde tyggepinner iløpet av påsken, så om jeg trener jevnt og trutt så kan du tenke deg hvor godt det går når jeg får jule godtet mitt i desember!


Har du spist opp påske godtet ditt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...