onsdag 22. april 2015

Solskinn og fridag på mamsen


Mamsen har fri i dag, så kanskje vi skal finne på noe veldig spennende etter at jeg har klippet meg i dag.


Det ble en siste runde på jordet før papsen til mamsen skal begynne med våronn. Da blir det bare kline der og ikke kjekt for pelsdotter å løpe der. Klart vi synes det er gøy, men mamsen synes ikke det er gøy å få oss inn etterpå. Så da blir det som mamsen vil.


Vi måtte ned og sjekke hvor stor elva var blitt de siste dagene. Husker du buska som jeg og mamsen lå på i sommer? Nå er den under vann ser du!


Men noe bading ble det ikke på oss. Det fristet ikke mye heller i det kalde vannet.


Mamsen sa jeg heller skulle få et varmt bad når vi kom inn igjen, da skulle jeg få såpe også! 


Da var det jo bare en ting å gjøre da, komme seg hjem til vann og såpe!


Unna vei!!!


2 kommentarer:

  1. Ja, det börjar bli dags för sommarfrisyr nu... Kramis!

    SvarSlett
  2. Oj vad mycket vatten du har i älven, kan tro det är för kallt för bad än.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...