onsdag 6. mai 2015

Drammenstur


























I går kveld sa Mounty til meg at det var på tide å dra til Drammen, men Blackie var ikke helt enig. Han mente jeg heller kunne komme en tur i morgen.



Jeg prøvde alt som var i dag, men Blackie var ikke særlig interessert i annet enn å leike. Og vi fikk leike i mange timer. Vi var både i bånd og i en valpebinge, løp løse og fikk pause hver for oss. Men Blackie mente vi ikke skulle gjøre noe annet enn å leike. 


Jeg satte rumpa i været, sto helt rolig og løp alt jeg orker... nei ny tur i morgen sier mamsen...

4 kommentarer:

  1. Tror Blackie vill ha sällskap många dar ja, leka riktigt mycket innan allvaret.

    SvarSlett
  2. Nu hoppas vi att Blackie fattar galoppen... för åh, så spännande det då blir framöver!

    SvarSlett
  3. Men det var väl en trögflirtad Blackie - du som gjort dig så fin och är så oemotståndligt söt och vacker - och dessutom står still och löper och löper... :D
    Men i dag kanske han upptäcker dig som den vuxna och mogna individ du ju faktiskt är, hihihi...
    Kasper

    SvarSlett
  4. Hm? Jag kanske skulle komma och lära Blackie lite om blommor och bin... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...