onsdag 27. mai 2015

Ronja & Vanja


I dag har jeg og mamsen vært på tur med Vanja og Kitty igjen. Vi storkoset oss som vi pleier. Neste onsdag har jeg lagt press på mamsen altså, da må hun bidra med kake og godt altså. Blir jo reint flau av å ha med mamsen på tur. Hun har jo ikke antenner!


Vanja hadde på seg joggedress så hun ikke skulle få så mange kvister i pelsen. 


Hun lignet egentlig litt på de gutta som syklet forbi hos oss på søndag.


Vi løp og hadde det knall gøy hele tiden.


Rart med det, når en går tur på steder en ikke har gått tur tidligere, da er det så mye å holde styr på.


Plutselig dukket det opp en bunker midt i skauen. Tenk om den er full av gull, sa mamsen.


Jeg sendte Vanja inn først jeg, i tilfelle det skulle være noen skumle vakthunder der. Da ble i allefall ikke jeg spist først, om ikke annet...


Men det viste seg å være et helt mørkt rom, som var helt tomt... litt av en nedtur da!


Jeg fikk jo ikke løpe akkurat som jeg ville da, jeg måtte jo posere litt når mamsen nå flotte blomster.


Vanja har sånn snill mams som har med vann på tur. Mamsen er ikke vant til å gå tur der det ikke er vann, så sånt tenker ikke hun på veit du.


Så var vi klare for mer gull leiting. Rike ble vi ikke i dag da, men kanskje neste gang?




1 kommentar:

  1. Men tänk om ni verkligen hade hittat GULD! Undrar vad du hade köpt då? En biljett till Sverige för att hälsa på mig kanske?

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...