lørdag 9. mai 2015

Blomsterpiken


Når man har sånn intensjon om å bli blomsterpike iløpet av skauturen, ja da må man kanskje finne noen blomster da?


I følge mamsen så skulle det bli regn i ettermiddag, så da var det bare å få opp farten med å finne de derre blomstene. Jeg ville jo ikke ha blomsterbilder som jeg så ut som en druknet katt på!


Jeg fant både blomster og sola holdt seg oppe på himmelen til og med. Da var det bare å få mamsen i skikkelig posisjon så det kom til å bli bra bilder jeg kunne vise dere i kveld.


Det måtte bli noen små justeringer etterhvert, men man må jo ha et utgangspunkt for å kunne justere noe sier mamsen.


Jeg måtte bare smake på litt daugras i dag mens jeg ventet. Mamsen sa at da ble det ikke særlig fint bilde.


Mamsen sleit litt med å få både meg og hvitveisen i skikkelig fokus.


Serriøst mamsen, fokus!


Siden mamsen ikke liker sånt pollen, så blir det noen nysepauser. Men det nærmer seg da noen bra bilder da.


Nå er det ingen tvil om at jeg er en engel... ja du ser glorien?


Når vi kom ned igjen fra skauen så ble det kos med papsen til mamsen.


Skikkelig kos!

3 kommentarer:

  1. Åh! Vilken blomsterprinsessa... Kramis!

    SvarSlett
  2. Men så vacker blomsterflicka… helt ljuvlig!
    Puss från Melody

    SvarSlett
  3. Så vacker du är i blomsterglorian! och så gosigt med matte-pappa!
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...