tirsdag 12. mai 2015

Langfri


Nå har jeg fri helt til 18. mai, kjekt med helligdager og sånne inneklemte dager man kan ta seg en feriedag. I og med at jeg har fri påonsdager, så ble det riktig så lang helg på meg. Med månedsavslutning og lønnskjøring så blir det bare fryd og gammen framover. Jeg bør vel kanskje vaske litt i morgen, så kan jeg virkelig nyte ferien.


Tessy venter nok bare på Merethe som kommer på fredag, for så mye kos får hun ikke av oss som det hun smisker seg til med Merethe.


Tessy er ikke så villig til å komme tilbake med ballen, hun vil aller helst ha den selv.


Kikker rundt seg for å finne et sted hun kan legge seg ned for å gnage på ballen.


Med litt overtalelse så nærmer hun seg i det minste.


2 kommentarer:

  1. Vad skönt det låter med långledighet :) Då kan ni leka hur mycket som helst :)

    SvarSlett
  2. Ha en skön långhelg!

    BELLA med matte

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...