lørdag 30. mai 2015

Ekskursjon mø


Når kalvene har sluppet ut på beite for sommeren er det på tide med en liten runde for å se på årets individer. Mamma Mø følger nysgjerrig med på hva jeg foretar meg utenfor gjerdet, på trygg avstand fra kalven hennes. 


Fordelen med kveldstur er at dyrene er forholdsvis rolige og de går ikke bare med nesa i bakken og spiser.


Men kalvene er ganske trøtte og slitne etter en lang dag på jordet.


Ikke alle hadde tatt kvelden ennå


Kan nok hende det er noen stive nakker i morgen tidlig tenker jeg...


Opp eller ned?


Kanskje det var kuer en skulle startet med...


Skeptisk...


Og nysgjerrig...


Denne kua syntes nok jeg hadde stått der lenge nok


Var nok ingen dagligkost at det sto noen ved gjerde med fotoapparat. 


Sov godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...