søndag 3. mai 2015

Lady 2 uker drektig


Jeg har en liten misstanke om at Lady er drektig, men det er ikke så godt å si før det har gått en 4-5 uker etter paring. Men hun er blitt om mulig ennå mer kjælen enn hun har vært tidligere. Nå skal hun aller helst sitte på fanget og kose hele dagen og kvelden og gjerne natta også om hun hadde fått lov. Hvordan valpen utvikler seg inne i livmoren kan du se her på siden for valpens utvikling.


Det ble klipping i helga, men saksa mi begynner å bli skjem så jeg må kjøpe meg en ny før det blir utstillingssesong igjen. Ørene gikk nokså greit, men alt i brystet ble ikke bra, så jeg får titte litt på nettet i kveld om det er noen tilbud.


Som alltid når det er hundestell på gang så stiller de andre i kø og venter tålmodig på sin tur. Lady er stort sett så freidig at hun blir først i køen. 


Fin nyklippet gjeng på skautur etterpå.  Malin og Mounty bak, mens Lady og Tessy ligger foran. Tessy storkoset seg med Merethe i helga, nå er det bare tre uker igjen så har Merethe sommerferie. Litt jobbing blir det på henne, men mye fri og forhåpentligvis valpekos.


Sognafarets Black Plymouth Savoy "Lady"


Om du skulle lure så tar det ikke lang tid med flat på tur, før det meste er vått.


Siste rest av snø må utnyttes, men nå er det langt mellom snøflekkene.


Så er det full fart videre


Ingen er vonde å be når det er tur om å gjøre.


Tessy, Malin, Mounty og Lady


Fine flat gjengen min dette.


Smeltevann


Sånne bekker må sjekkes grundig


Lady


Blåveis


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...