torsdag 7. mai 2015

Mens vi venter


Til tross for at jeg virkelig gjorde meg skikkelig lekker og trykket rompa mi opp i snuta på Blackie så ble det ingen valper denne gangen. 


Så i mellomtiden før neste løpetid så får jeg slite skauens stier sammen med de andre pelsdottene.


Du trenger ikke hente sånne dummyer som mamsen kaster i skauen. Nei du tar med deg en pelsdottjener som bærer den for deg og leverer den til mamsen.


Jeg trenger nemlig ikke å jobbe for å glede mamsen jeg skjønner du!


2 kommentarer:

  1. Kan vara bra att ha en tjänare som springer ärenden och levererar saker så man kan få hålla på med sitt eget... Kramis!

    SvarSlett
  2. En dummy-betjänt! Så smart!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...