fredag 22. mai 2015

Langhelg


Da er det kosemamsentid igjen. Merethe kommer hjem i helga og har sommerferie, så nå blir det bra framover.


Da er det turer, kanskje det blir tur på et sted vi ikke har vært tidligere også? Alltid artig med nye steder.


Jeg trener stadig på å sveve når jeg løper, for når jeg får være med mamsen ned til elva. Da er det lykke!


Må bare sjekke hvordan det ligger ann med blåbær til høsten når vi først er her.


Gleder meg til elva ikke er så stor lenger, så det går ann å svømme litt igjen.


Som du ser så er jeg ikke klippet ennå, men i morgen blir det både pelsklipp og kloklipping. 


Nede ved fossen er det en mur som jeg kan løpe på.


Snart kan jeg og mamsen ro oppover elva, da skal du få være med på tur.


3 kommentarer:

  1. Oj vad fint det är vid din älv, där skulle det va kul att bo.

    SvarSlett
  2. Jag har försökt att sväva som du, men det lyckas inge vidare... Kramis!

    SvarSlett
  3. Du är en fantastiskt duktig svävare!
    Och bilden av dig och matten,på första bilden, den är så fantastiskt fin!
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...