fredag 8. juli 2016

En av tre overstått


Jammen gikk den første arbeidsuka etter ferien raskt gitt. Det ble litt overtid et par dager, men onsdagen hadde jeg fri! Nå er jeg ajour etter ferien og kan ta helg med god samvittighet. To, forhåpentligvis litt roligere uker, så er det jammen meg ferie igjen. Litt usikker på planene for den uka, for en må vel finne på litte grann når det er ferie.


Leif drar tilbake til Danmark på søndag, blir litt rart at han skal være borte igjen, han har jo tross alt vært hjemme tre uker.


Lady gidder ikke krabbe opp stigen, hun står på bakbeina og venter på at mamma skal kaste ballen ut i vannet igjen.


De andre klatrer opp, for da vet de at de har større sjanse til å rekke ballen først.


De løper på kanten og hopper ut i vannet, prøver å treffe ballen i svevet. Det blir litt hosting og harking, men klare til ny runde med en gang igjen.


Ingen nøling på kanten, bare full sats med en gang.


I morgen skal jeg rett og slett ingen verdens ting! På søndag blir det nok en tur når Leif har dratt tenker jeg. Frister litt med litt fjell og lange vidder igjen. Får sjekke cachekartet og se om jeg kan plukke et par stykker.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...