søndag 1. januar 2017

Nytt år, nye muligheter?


Nytt år og en ny måned, en ny uke, ny dato... Men det er vel egentlig ikke så stor forskjell?


Turen ble med brodder i dag også, og siden det var et ørlite håp om sol på andre siden så gikk vi dit i dag.


Der var det mange spennende lokalaviser for hundene. 


Vi fant sola og vi fikk gått ganske langt i solskinnet uten å møte på en eneste person, Enten sov de ut etter fjorårets festligheter, eller så satt de inne for å se på skirenn regner jeg med.


Denne julas siste fridag går ubønnhørlig mot slutten og i morgen er det jobb igjen. Det er en ting jeg ikke gleder meg til, ikke gleder jeg meg til å jobbe to fulle uker heller. Jeg trenger onsdagene mine fri til å gjøre ting jeg vil og ikke må. 


Alle årets primstavinskripsjoner er over og i 2017 blir det ingen slike innlegg. Gikk du glipp av noen kan du se dem HER. Tenkte kanskje jeg skulle starte opp en oppsummering for hver dag, men det blir litt i overkant er jeg redd. Noen dager er bare gjennomsnittlige, har hverken positive eller negative sider. Bare er helt ordinære rett og slett. 

1 kommentar:

  1. Härligt med solsken på vintern! Det behövs lite sol så man orkar vänta på sommaren... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...