lørdag 14. januar 2017

Endelig hverdag igjen


Stille og rolig dag på sofaen på formiddagen før det ble tur med hundene. Årsoppgjøret for min del er over, jeg har gjort ferdig alt jeg skulle og levert det videre. Jeg er veldig glad for at jeg er ferdig med to harde uker etter en sløv juleferie. Jeg var nok tydeligvis sliten, for i dag tidlig sov jeg helt til klokka ti. Da må en vel kalle seg uthvilt for en ny normal uke. 


Kvelden lovet godt for å kunne se fullmånen og kanskje få et bilde eller to av den, men neida. Skyene kom samtidig, så det ble egentlig ganske så mørkt ute. I morgen skal jeg ikke noe annet enn å gå tur med hunder og kjøre Merethe til Hønefoss så hun kan ta bussen hjem. Jeg har ikke tenkt å lade opp til noen ny uke, nei innsatsen de to siste ukene så blir det vel litt slaraffen håper jeg. 


Jeg skal levere bilen på verksted klokka åtte, så jeg har ikke tenkt å være på jobben klokka sju som jeg pleier. Må dra litt tidligere for å hente den også, da verkstedet stenger klokka fire. Passe dag det tenker jeg. Og ikke minst ser jeg fram til onsdag da jeg har fri. Kanskje jeg skal plukke en av de nye cachene som er publisert i nærområdet i det siste. Jeg har jo ikke plukket en eneste en i år ennå. Så tette kalenderhull får jeg nok satse på seinere i år isteden for januar. 


2 kommentarer:

  1. Klart du gjort dig förtjänt av både vila och sovmorgon! :)
    Fantastiska bilder du visar.
    Jag var ute på en midnattspromenad med hundarna i går natt, i fullmånens sken. Snön låg vit, vindstilla och alldeles ljust. Två minusgrader. Ville inte alls gå in... :)
    Berit E

    SvarSlett
  2. Stiliga moln som kom, men det var ju synd att inte fullmånen kom fram... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...